Wat kost het?

Deze vraag wordt vaak eerder gesteld dan de vraag : wat kunnen wij voor u betekenen?

Inventariseren van de hoeveelheid werk en of er zaken aangepast moeten worden aangepast is de eerste actie die wij nemen. Voor een totaal klant, wat inhoudt: advisering, bestuurlijke informatie en financieel management, alsmede een up to date boekhouding, wordt gekeken naar de totale kosten in relatie tot de geïnvesteerde tijd. Dit bedrag wordt door 12 maanden gedeeld en door ons maandelijks geïncasseerd. Daarmee vervalt het uurtje factuurtje systeem en weet u van te voren waar u aan toe bent. Door veel aandacht te besteden aan productief werken zonder daarbij onze mensen te overbelasten en geen hoge overheadskosten, kunnen wij een scherpe prijsstelling hanteren. In ieder geval worden onze prijsafspraken altijd met u besproken in een persoonlijk gesprek en afgestemd op uw situatie.

BEDENK WEL GOEDKOOP WERK IS NIET GOED EN GOED WERK IS NIET GOEDKOOP


ADRES

GOTTMER & PARTNERS
Steenkade 4
1948NH Beverwijk
info@gottmerpartners.nl

CONTACT

Dirk Wim Gottmer: 06-53721925
Niels Gottmer: 06-23355384
Kantoortelefoon: 0251-295063