Moderne bedrijfsadministratie

Feitelijk wat u presteert, investeert, uitgeeft, kortom uw gehele financiële doen en laten, wordt door de administratie zichtbaar gemaakt. Daarvoor dient dus de administratie. De moderne administratie dient daarom actueel  te zijn en een optimaal inzicht te geven. Dat geeft u rust en stelt u in de gelegenheid  betere beslissingen te nemen.

Het hart van ons kantoor is advisering en daarom ligt onze signaleringsfactor veel hoger dan gemiddeld vergeleken met andere kantoren. De moderne administratie gaat hand in hand met de commercie. Administratie mag ook niet maandenlang ( voor sommige zelfs jarenlang) achter lopen.
Dat soort boekhouden heeft al  veel bedrijven in moeilijkheden  gebracht.

DIT IS ONS ADMINISTRATIEVE BASISPAKKET:

  • De jaarrekening en de bijbehorende winstaangiften
  • Het up-to-date houden van uw administratie
  • Fiscaliteiten (zie: onderwerp “Fiscale advisering en juridische advisering)
  • Tussentijdse rapportages en begrotingen
  • Financieringsvraagstukken met de daarbij behorende berekeningen
  • Verzorging loonadministratie en advisering.

Ook wij maken gebruik van on-line boekhouden en gebruiken daarvoor het programma “Snelstart”.
In het algemeen geldt dat een te late inzage in uw financiële gegevens levensbedreigend kan zijn voor het voortbestaan van uw onderneming. Veel ondernemers zijn ontevreden over de manier waarop zij dat nu hebben geregeld. Is dat bij u ook het geval, dan is het zeker van belang dit niet langer te accepteren.

Onze relaties kunnen gebruik maken van het klantenportaal waarbij zij hun dossier digitaal kunnen inzien door middel van beveiligde inlogcodes.

 

 


ADRES

GOTTMER & PARTNERS
Steenkade 4
1948NH Beverwijk
info@gottmerpartners.nl

CONTACT

Dirk Wim Gottmer: 06-53721925
Niels Gottmer: 06-23355384
Kantoortelefoon: 0251-295063